På räls

Idag har inte riktigt gått på räls. Det började med att jag släpade mig till tunnelbanan med min tunga gymväska för att få höra att min tunnelbana inte kommer att köra pga en olycka. Fine, jag går till nästa station där en annan tunnelbana kör. När jag kommer dit står det att inte heller den kör. Suck. Så jag börjar traska mot nästa tunnelbana som tar ca 15min. 50 meter innan stationen ser jag bara hur tunnelbana efter tunnelbana glider förbi mig. Jaha, nu kör dom igen. Men efter att 5 stycken kört förbi inser jag ju också att alla tåg har stått på kö och kommer ju åka förbi min station innan jag hinner dit. Så när jag kommer fram måste jag vänta 25 min. Men just innan jag ska gå på inser jag att gymkortet ligger hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0