Sommaren i city..!

Tjenare bloggis!
Jag har inte uppdaterat på ett tag, kanske för att jag har haft det så underbart här nere. Sen jag kom tillbaka har jag kanske haft två dagar under 30 grader. Så det har blivit mycket sol, bad, öl, rosevin, grillning med en massa kompisar och sena kvällar i värmen. För här behöver man aldrig hämta den där tröjan på kvällen, eller jackan eller filten. Även på natten är det varmt och skönt. På fredagnatt slänger vi oss in i två bilar och kör mot Italien, till området umbrien någonstans. Vädret ska bli samma som här, ca 33 grader. MUMS. Vad som annars sker? Massa träning och ikväll ska vi på middag hos Vernon, liz och tha Baby!!
 
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0